Платформата е с бизнес модел без аналог по света.
Буквално с Preonow „във веригата на доставки има нов играч – Негово Величество КЛИЕНТЪТ“. Като част от веригата на доставки отпадат банките, замества ги клиентът. Той предплаща покупката си и като дава 100% предвидимост на търговците. Веригите на доставки се „успокояват“, защото клиентът казва, че може да почака. Не е нужно да се бърза в тази динамична среда, и така никой не поема ненужни рискове… Така цените започват да падат.
Знаете ли, че 80% от потребителските кошници при електронната търговия са изоставяни, просто клиентът не стига до плащане… И това е един от основните проблеми на търговците, които търсят всякакви начини да върнат клиентите да си завършат поръчката. В повечето случаи изоставянето се дължи на осъзнаването на клиента, че е на път да направи емоционална покупка. Повлиян от алгоритмите заливащи го с различни подходящи за него продукти на „уж изгодна цена“. В бързината клиентът трупа в кошницата, но осъзнава, че няма достатъчно пари. Не е сигурен да ли е направил добър избор и изоставя цялата кошница. С Preo искаме да елиминираме емоционалното пазаруване.
В нашата платформа няма кошница. Това е още една уникална черта. Ако си харесаш нещо може да купиш само него. Плащаш и след това може да се върнеш и да направиш следващата покупка. Няма опасност да напълниш кошницата и да се чудиш, защо си си купил неща които не са ти супер спешни. Или не си сравнил цените при други търговци и т.н.. Ако много ти харесва нещо може да го запазиш в „любими“. Да си го купиш по-късно, „за да пазаруваш с любов и само любими неща „… Така решаваме и проблемът с „изоставените кошници“, ние казваме на търговците 1>0. По-добре е доволен клиент купил един продукт, отколкото изоставена кошница или недоволен клиент с ненужни покупки… Искаме клиентът да сравни цените и на други платформи и тогава да се върне в Preo и да спести.
„Preonow превръща пазаруването в спестяване“. Това е и нашето мото. Но този израз не само е гръмко послание, а самата истина, цените на продуктите го доказват.
Платформата е уникална среда за създаване на общност от редовни клиенти и лоялни доставчици. 80% от бизнесите по света съществуват благодарение на редовните си клиенти. Именно те са тези които държат на крака всеки бизнес. Те са тези които са направили бизнеса голям и само те ще помогнат когато сте в нужда, а не банките… За това си заслужава да ухажвате редовните клиенти и да трупате такива. С Preo може да го правите и да заемете своето място сред търговците на които клиентите имат доверие. Клиентите са склонни дори да предплащат за продукти които ще бъдат доставени след време… Това е и уникална среда за всеки малък бизнес. Поле на което да се покаже пред аудитория която е склонна да бъде последовател на даден бранд.
Клиентите в Preo са хора и бизнеси които си ценят парите и знаят точно какво искат. Те държат на качеството, на клиентското изживяване и на сигурността която им дава платформата. Всеки клиент е по-сигурен когато пазарува през платформа на която има различни търговци, отколкото от онлайн магазин на конкретен търговец. Именно заради това 56% от онлайн търговията по света се реализира чрез платформите. 88% от клиентите в ЕС предпочитат да пазаруват през национално базирани платформи и големи онлайн магазини регистрирани в тяхната страна.
Като създател на един иновативен бизнес модел задължително трябва да кажа, че Preo стимулира излизането на пазара на иновативните продукти. Като дава възможност да се опипа почвата, да се измери интересът на клиентите преди да се премине към масово производство. Това е нещото което липсва на световно ниво, сега ще могат да се появяват повече масово приложими нови продукти.
Със сигурност трябва да спомена и условията които създава Preonow за занаятчиите, хората които правят ръчно изработени неща. Това са истински ценните хора във всяко едно общество. Те са единици и държавата и клиентите трябва да се отнасят към тях с уважение, към таланта и труда им. Именно чрез Preonow те могат да намерят повече клиенти. Няма нужда да инвестират в суровини и труд за продукти които не знае кога и дали ще се продадат. На платформата получават поръчките и парите в аванс. Могат да си планират времето, да си групират поръчките и така да минимизират разходите си и да бъдат конкурентоспособни.
Не на последно място Preonow намалява въглеродният отпечатък на бизнеса върху околната среда. Точната предвидимост, дава възможност на бизнеса да не пилее ресурси за стоки. Стоки които може да не се продадат или да залежат по-дълго и да им изтече срока на годност. Да не правят ненужни логистични разходи за зареждане на обекти, в които дадена стока не би вървяла. В Preo всяка стока си знае точката на доставка преди да е била произведена.
Preonow е реален инструмент за борба с галопиращата инфлация. Тук може да се използва и икономическият термин дезинфлация. Именно Preonow може да послужи като пример за намаляване темпа на инфлацията. Което се нарича дезинфлация, създавайки условия за намаляване на цените, чрез уникалният си бизнес модел. Това може да послужи и като репер за създаване на икономически мерки. За забавяне темпа на инфлацията на национално и световно ниво. Представете си, че всички клиенти и търговци най-после започнат да си говорят право в очите без ухажвания и намеци. Флиртът е за новите клиенти. Редовните клиенти имат нужда от продукта ви, те ще ви намерят дори и да се скриете. Preonow е платформата за сериозни бизнес отношение.